Dag med syrran

Hejhej :)
Idag är det första dagen på påsklovet! och det har varit varmt och skönt hela dagen! :D
Idag så har Jenny(min syrra) och jag haft heldag tsm :) Detta e vad som har hänt:
På morgonen så kom inte alls sådär tidigt som hon hade sagt igår kväll, hon hade bara lurats :P Hon kom vid typ 10.
Men då så gjorde vi lite frukost och så gick vi ut och satte oss på framsidan och åt. Det var jätte mysigt, men det var lite blåsigt ;)
Sen när vi hade ätit så gick vi in och gjorde lunch som vi skulle ta med oss. Vi två pasta rätter, den ena var pasta pennor med köttfärs och den andra var pasta pennor med ost och skinksås. När vi var klara med matlagningen så tog vi tåget in till stan där vi gick runt och kollade i lite olika affärer. Den första vi var inne på var Ur&Penn där Jenny köpte ett par örhängen till mig :D<3. Jenny hittade en brun tröja som hon köpte och en orange-blå knapp tröja. Jag tyckte att den var skit ful när jag såg den, och det sa jag, då sa hon år mig att testa den, och då vart den plötsligt inte så ful :P (skulle aldrig ha köpt den i vanliga fall, skulle inte ens ha testat den. Vill gärna ha komentarer på vad ni tycker om den, och var ärliga)så hon köpte den till mig :D<3

När vi kom ut därifrån så hoppade Jennifer på mig :P Hon och Elin var tydligen också i stan, så vi stod och snackade en liten kortis innan vi gick vidare till tåget där vi skulle åka till.. (kommer inte ihåg vart :P). Men väl där iaf så gick vi till en park som typ hette tanto lunden där vi åt picknick. Det var jätte skön, inte ett måln typ och solen lyste klart, men synd nog så blåste det lite ;P  Men där så låg vi och solade ett tag :D

Klara med lunch och solning så packa vi ihop och gick och kollade om minigolfen som låg i närheten hade öppet, men dom höll på att bygga om, så det vart ingen minigolf "/ (men jag hade ändå sugit, så för mig spelade det inte så stor roll :P)
Men då så gick vi iaf till en liten kiosk där vi köpte varsin glass (mums). Jag köpte en ny sort av nogger med typ chocklad och mint, den var jätte god :D

Men då så gick vi iaf ner till havet där vi gick längs en bit medans vi åt glass då då.
Sen så var det dags att åka hem.. 


  

1. Jag leker fotograf med Jennys kamera :P
2. På tågstationen i stan
3. Middan när vi kom hem som Jenny lagade


Såå.. detta e min dag idag. Förlåt att det vart så hiiimla långt, men kunde bara inte sluta skriva :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Mayo

Jag tkr att tröjan var jättefin :)<3

2009-04-09 @ 21:49:35
URL: http://llixomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback