Gjort mkt idag

Idag så vaknade jag vid elva. Några minuter senare så hade jag klätt på mig och gått upp. När jag inte hittade något gått i kylskåpet så kollade jag i frysen och bestämde mig för att göra lite pyttepanna till frukost. Eftersom att solen sken så satte jag mig såklart utomhus.
När jag legat och solat i någon timme så hämtade jag min gamla cykel, fick en ny för typ lite mer än ett år sen och har inte sålt den gamla än. Så den tvättade jag och gjorde snygg för att jag sen ska kunna lägga ut den på blocket.
När jag var klar med cykeln så städade jag kanin buren, det luktade skit!
Klockan fyra så gick jag hem till Elin, vi hoppade studsmatta en stund men sen var det dags att byta om för innebandyn.
Jag har nyligen kommit upp från duschen och ska äta nu,
lägger kanske in bilder senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback