Jennifer sover här

Idag har jag varit med Jennifer. Vi gick till stinsen där vi kollade runt i affärer och köpte kläder också såklart
Jag köpte ett par legins taghits som ser ut som jeans. Köpte dom på Ginatricot för 199:-     Köpte även ett par jeans shorts på BIKBOK för 249:-
När vi kom hem till mig så ringde Jennifers pappa och sa att hon skulle hämta hennes lillasyster, så vi gick iväg och gjorde det. Och när vi då var hemma hos henne så fick jag äntligen se tvillingarna!
Sen så ringde mamma och maten var klar så vi fick springa hem, kom hem på 5 min! haha stolt!
När vi ätit mat så spelade vi wii, haha jag vann dom flesta gångerna.
Jennifer ska sova här, brukar inte få för mamma till vardagar men börjar tjugo i tio imorn så fick.
Och nu så sitter vi här, vi fick sitta vid datan till tio så nu e tiden ute och jag måste stänga  ner
Lägger in bilder senare,
Puss



1. Min outfit den dagen
2. Jennifer och jag testar några söta kläningar som var jätte fula på
3. Någon konstig kläning som jag hittade som jag bara var tvungen att visa bild på
4. Jag i mina nya legins och en tröja som jag testade, är tröjan fin?
5. Inne på H&M där Jennifer var råkade ta sönder snöret på ena sidan som ni kankse ser


1.
jeans weekday
skor dinsko
tjocktröja BIKBOK
linne H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback