Hemma hos Mandeln

Sitter nu här hemma hos Amanda och geekar framför datorn. Haha, Amanda geekar runt på intrnet medan jag försökar få igång mitt. Har försökt få igång trådlöst internet till min dator i säkert en timme! haha okej, kanske överdrev lite där, men en halv åtminstånde.
Men nu när det är igång i alla fall så kan jag berätta att jag kom hit ungefär vid fyra och klockan sex vart vi barnvakt. För någon timme sedan satte vi på film och smaskade i oss godis, Alicia var såklart med, men hon somnade efter inte så lång tid. Filmen vi kollade på var En shoppaholics bekänelse och den var faktiskt bra, trodde att den skulle vara lite "B "aktig, men den var kul.
Men eftersom jag har lite problem med internet så kanske bilder och mer inlägg inte kommer komma fören imorgon eller senare, men hoppas internet fortsätter fungera! Jag har ju faktiskt Amanda att tacka eftersom det var hennes magiska fingrar som fick mitt internet att fungera!

Love ya honey!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback