Inte min grej

Har ju länge sagt att jag ska fixa här på bloggen och nu sitter jag här och försöker göra en ny header i photoshop. Men eftersom jag kan knappt photoshop så går det inte så bra..
Har även testan min nya leksak till min nyckelring (den som man kunde vissla på så lät den, så det skulle vara lättare att hitta nycklarna) och det gick ungefär lika dåligt det! haha eftersom jag inte kan vissla så var det kanske ganska idiotiskt av mig att köpa den, men tänkte inte på det då.Jag har i alla fall testan den och det går faktiskt att få den att låta utan att vissla, men man låter som en idiot! ;)

Kommentarer
Postat av: CAROLINE

okej, tack :) Min kamera är trasig och på min mobil vet jag inte hur man får ut minnes kortet. Har nämnligen köpt en ny mobil så då ska man ta ur minnerskortet! kram

2009-08-23 @ 09:10:11
URL: http://carolinewaallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback