Internet

Godmorgon alla mina söta små läsare!♥

Nu när jag sitter här vid datorn och internet börjar fungera ganska ofta nu så tänkte jag på hur viktigt internet är egentligen. haha det är helt knäppt! för man kan göra så sjukt mycket saker via internet! Man kan skriva med kompisar, man kan prata i telefon, spela spel, visa upp bilder man har tagit... m.m, ja det finns ju hur mycket som helst! Och när man inte hittar internet känns det som om man inte kan göra någonting och att datorn är meningslös! ;)

Men nog om det! Imorse vaknade jag av att lilla Amanda skulle öppna fönstret, det var ungefär klockan tio, vilket då var bra så att man inte sov bort hela dagen. Vi ska snart gå och äta lite frukost. Igår kväll så vart det en sen kväll som jag redan sagt, vi låg och snackade ganska länge så klockan hann bli ungefär halv fyra innan vi somande.

Men frukosten väntar på att bli iordning gjord,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback