Många lån..

Nu har jag kommit hem från träningen och jag har precis ätit. Till träningen tog jag med min nya innebandy klubba föra att fråga om dom tyckte jag skulle behålla den eller om jag skulle lämna tillbaka den, och tydligen så var salming ett väldigt bra märke. Vilken tur ;)
När mamma och jag var på ICAMaxi så köpte jag i alla fall en ny rakhyvel eftersom den jag köpte tídigare vart slö väldigt snabbt. Den nya jag köpte var i alla fall av samma sort, men den kostade mindre, och här kommer det märkliga:
- Den förra som jag köpte var det bara ett blad på och man fick inga bytes blad med, den kostade 198kr.
- Den nya som jag köpte idag var det med fyra bytes blad och ett som redan satt på rak hyveln, den kostade 169kr.



Är det någon som kan förklara för mig varför den som jag köpte på H&M var mycket dyrare men mycket snålare än den som var billigare med fler bytes blad?

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv;

har haft ett uppehåll med bloggen under sommarn df jag inte svarat på din kommentar förens nu, så här kommer ett sent svar;

tack:D kul att du gillar min blogg:D jag har köpt kjolen på gina tricot:)



Lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg så gör jag desamma:)

2009-08-24 @ 03:55:38
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback