Studsmatta

Imorse när jag cyklade iväg för att möta Johanna så stannade vi lite vid OKQ8 för att köpa frukost eftersom ingen av oss ätit det, haha någon nyttig vart det inte direkt, Johanna köpte en bakelse och jag köpte fanta & japp. Efter det cyklade vi hem till mig och efter en stund kom Patricia. När vi suttit inne vid datan ett tag och jag lärt Johanna hur man laddar in bilder på playahead så gick vi ut och studsade på studsmattan som Sammy köpte typ i tisdags. Och där ute var vi ett tag, både studsade och höll på med Brownie.

Min frukost, jag och Johanna, Johanna försöker få i sig sin bakelse som hon aldrig brukar i vanliga fall men som hon lyckades med idag! ;O

Johanna leker lite på studsmattan, hihi och jag är såklart snabb att få upp kameran.

Johanna och jag busar lite medans Patricia äter macka :)

Patricia gosar lite med brownie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback