Svaren

Stina:
Hur många läsare har du per dah? :)<3

Svar: Jag har ungefär 20-25 läsare varje dag.

Anonym:

från skala 1-10 hur mycket gillar du skolan?;)<33

Svar: Jag älskar mina kompisar i skolan, men läxor och sådana skol grejer är inte riktigt min grej, så en 6 är nog rätt.

Lisa:

1. vad gick du i för skola innan häggvik ? :)
2. är den hårfärgen du har nu din naturliga? :)
3. vart köper du oftast dina kläder ifrån för affärer ?

Svar:
1. Innan häggvik så gick jag i norrviken skolan.
2. Håfärgen som jag har nu är inte min naturliga, men naturliga är ljusbrun.
3. Mina absoluta favorit affärer är: Ginatricot, BIKBOK och weekday.


Mayo:

hur länge har du haft din blogg?? :)<333

Svar:Jag har haft min blogg sedan i Januari, så jag har bloggat här sedan det blev 2009.

Amanda:
vem är din bästa vän? :)

Svar: haha kunde du ta en svårare fråga? ;) Såklart jag inte kan välja!

Anonym:
hur fixar du dig om dagarna & hur långt tid tar det ?;)

Svar: Jag använder tredubbla lager med mascara, men som då är av samma märke. Sen kan jag även ibland använda foundation och puder. Det ända jag använder till mitt hår är hårspray, använder aldrig plattong eller liknande.
Det tar omkring 20 minuter för mig att göra mitt smink och hår.




Och där var då mina svar till frågestunden, hoppas ni vart nöjda :)♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Min fråga var inte med!

har du tagit bort den? :O<333

2009-08-28 @ 20:59:36
URL: http://onlyuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback