fredag kväll och det är sportlov! :D

Heejsan svejsan!
Nu är det kväll och jag är glad :P Har nyss spelat lite spel med Jenny (min syrra) och ätit.
Just nu så är jag inne på pea och tittar runt lite där, men ska snart gå iväg och titta på Let's dance.
Idag har varit ganska kul, på idrotten som var först, så var det typ bara flumm, och sen på svenskan och mentorstiden hade vi vikarie så där var det också ganska mkt flumm ;P men efter det så hade vi biologi provet :S det gick skit för mig! hade typ glömt allt :S   Men nu pallar jag inte skriva mer om tråk.. så när det var slut så var klockan 13.15
Jag gick hem och åt en macka, sen så gick jag till stinsen för att köpa  en kort kofta, den hade kostat 299:- men nu kostade den 79:-      :P
Men nu måste jag gå (får ju inte missa för mycket av Let's dance ;)

Puss<3


koftan

bild vi tog påväg hem:

Jag och mina älsklingar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback