Igår (torsdag)

Hej!
Känner att jag har kommit lite i otakt nu ;) Igår skrev jag om dagen innan, och idag skriver jag om igår. Men ska försöka att komma ikapp ;)
Igår hände iaf mkt! Jag börjar med vad som hände i skolan :)
Vi hade vanliga lektioner, slutade lika sent som vanligt och hade lika kul som vanligt :P  Men på en av våra raster så bestämde sig Amanda och Putte för att stänga ut mig på balkonen (Det finns en balkong i slutet av våran korridor). Jag stretade emot (som jag tydligen är väldigt bra på :P), och när dom fattade att dom inte skulle kunna få ut mig genom att knuffas och hålla i mig, så lyfte dom mina fötter och försökte! :P Haha fy fan vad det var läskit!  Men dom lyckades iaf inte få ut mig *STOLT*, men min sko tog dom :P
Och Putte, JAG TOG INTE SÖNDER DINA BYXOR!  ;P
Sen på trä-slöjden så hade vi så j*vla roligt! (Amanda, jag, Gustav). Vi typ asgarvade hela lektionen! :D
Sen när jag kom hem så fick jag höra att Jenny skulle komma hem! :D<33  Hon har varit med sin klass i Indien, där dom har hälsat på fattiga byar m.m. 
När hon sedan stod hemma i våran hall, syntes det hur sjuk hon var. Hon ska åka in till sjukhuset idag "/(Fredag), jag hoppas att hon kommer börja må bättre snart<333333333

Men börjar skolan snart,
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback