måndags - tisdags

Heej!
I måndags så  var Johanna här (hon sov över till tisdagen), hon kom vid typ 15 så Jenny och jag gick ut och tog lite natur bilder innan :)
När hon kom så gjorde vi typ inget först, men efter typ en timme så gick vi till COOP och köpte godis :D  När vi kom tillbaka så spelade vi spel och körde Wii, jag vann på Wii medan hon vann på spelen :P
När det vart kväll så började vi leta efter en film som vi kunde titta på, och det tog ett tag innen vi hittade en som var bra :P   När filmen var slut så var klockan ganska mkt, typ 12-1, så vi gick och la oss och somnade direkt :P
Dagen efter så gjorde vi typ samma saker, fast vi gick inte till COOP ;)  Sen så skulle hon typ hem vid 16, så efter det så vart det en tråkig dag ;)

Puss<3

                                             min outfit den dagen:



 några få av natur bilderna:
  

vår granes söta katt:
  

Min älskade lilla kanin Brownie<33
 

Jag                                                        Jag och Johanna
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback