Onsdag morgon

Hej!
Idag är det onsdag och jag har sovmorgon :D
Igår så var jag sjuk och det va inte så kul ;( Men idag mår jag bra :)
Just nu så sitter jag här framför datan och försöker skriva med svart skärm (min data skärm är helt cepe, för ibland så funkar den och ibland inte. Så just nu försöker jag skriva utan att se vad ;)
Idag är Elin sjuk (fick nyss ett sms när hon sa det) så, KRYA PÅ DIG ELIN!<33 :)
Och idag så har jag bestämt mig för att visa min ny-klippta lugg (för första gången). Så det ska bli kul och se vad folk tycker :)     Amanda har nu också klippt lugg, fast hennes är sne ;) och jag tror hon är jätte fin i det :)<3
Men nu så vet jag inte vad jag kan skriva om mer, så jag visar er en bild på mig i min nya lugg:)<33
 

Kram!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

FJORTIS

2009-02-25 @ 08:45:22
Postat av: Vicky

elr inte! :S

2009-02-28 @ 14:33:54
URL: http://vickybergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback