igår med Ellen<3


igår så var jag då med ellen, vi möttes på stinsen där vi kollade runt lite snabbt innan vi gick till burgerking och köpte varsin glass och satt där och hade lite tjej snack ;)
Efter det så gick vi till vallen där det var nästan helt öde, vi satt där ett tag innan Julia och Johanna plötsligt kom med några kompisar, så där satt vi och snacka innan  några andra killar kom fram till oss och börja snacka, haha alla bara höll käften och typ väntade på att dom skulle gå igen. haha och när dom väl gjorde det vart Julia värsta avensjuk och började snacka om att hon ville låna en av deras moppar, haha hon sa inget till dom då, men hon skulle nog gärna velat ;)<3
Efter ett tag sedan så gick dom eftersom dom skulle iväg och möta några andra kompisar, så där satt Ellen och jag igen och började snacka massa. och vet ni vad vi fick se då?! Vi fick se Reneé nyberg och så fick vi se en hellekopter landa! haha har aldrig sett det förut så det var lite coolt, men det började blåsa bara ganska mycket när den skulle upp och ner. Efter att ha suttit där ett tag och kollat runt på dom olika kamrorna så gick Ellen och jag hem. Så där tg gårdagen slut ;)


Kommentarer
Postat av: stina

OMG! jag kommer geeka det programet ;)<3

2009-07-29 @ 13:13:27
URL: http://sooetbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback