inte mycket nyttigt gjort..

Jaa idag har jag haft all tid i världen till att ladda upp bilder här på bloggen, men ändå så har jag inte gjort det, det är ganska sopigt måste jag säga..
Vad jag har spenderat mesta del av min dag är att kolla igenom foki.blogg.se. Vet att det är jätte många andra som läser helst blondinbellas, kenzas, dessies, paulinas eller kissies blogg, men jag tycker att Fokis blogg är absolut bäst av alla dom. Tycker alla dom andra tjejerna är så självupptagna och verkar så bitchiga ;)
Imorgon ska jag i alla fall gå till stinsen med Jennifer där jag förhoppnings vis kan hitta ett par snygga jeans och några skor, har redan spanat in ett par av båda men vet inte riktigt hur mycket det kostar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback