Jobba gratis...

... kan man väl säga..?
Nu har jobbat hela tisdag, onsdag, torsdag och jag ska jobba idag och fortsätta i helgen. Men även fast jag har jobbat såhär mycket (fast inte hel dagar, bara några timmar) har jag fortfarande inte tjänat ett öre! det känns hämskt! jag är nämligen skyldig mamma så mycket pengar att jag måste betala det först innan jag börjar tjäna pengar till mig själv, men eftersom att det inte bara är hon jag är skyldig så tyckte jag att det skulle vara lika bra att ta en hel dag då jag tjänar lite mer och det vart idag.
Pappa och jag har bestämt att vi ska börja jobba åtta, men han sover fortfarande så får se hur det blir med det ;)





1. I tisdags åt jag jordgubbar med glass och det såg så gott ut bara :P
2. +30'C ute, jobba, då är det ganska gott =)
3. Halv klippt häck
4. Lite av allt jag ska göra
5. Mitt största jobb är att mala grenar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback