6 dagar kvar!

Nu är det bara 6 dagar kvar till sommarlovet!
Och min lilla lista över vad som ska vara klart innan det börjar är nästan helt klar,
ska ha hittat en avslutningsklänning
hittat ett par skor
* städa rummet
köpt student present till syrran
bestämt vad jag måste göra över sommarlovet

Men iaf, idag så har det varit en vanlig skol dag och jag har haft omprov i engelska, det gick helt okej så tror det är bättre än mitt förra. Imorse så råkade jag försova mig över halva idrottslektionen så jag kom väl till skolan när andra lektionen börja som då var engelska.
Efter skolan så gick jag bara hem och tog det lungt, har tittat lite på förra årets eurovision medans mamma brände ner det på skiva.
Nu på kvällen har vi tjejer i familjen haft en lite tjej kväll, vi har ätit jordgubbar och haft det lungt.
Just nu så sitter jag och tittar på en film på feman, men eftersom att jag är ganska kass på att göra två saker samtidigt så ska jag stänga ner här nu.


Kommentarer
Postat av: johanna

sjukt bra film :O<3

2009-06-06 @ 17:02:15
URL: http://ohhdamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback