FÖCK YOU ÄCKEL SKOLA!

Nu är det bara en dag kvar till sommarlov! haha fan vad skönt med sommarlov och skönt att slippa äckel skolan! haha har bara börjat hata den mer och mer för ju längre tid det går ;)

Idag så var ju vi i gamla stan, det var inte speciellt kul, i början fick vi gå runt i ett museum, det var okej, men sen så skulle vi rå runt i regnet och kolla på massa hus som en kille berätta om, det var dö trist! och as kallt! fy fan.
Efter det så gick jag Elin, Jennifer och jag till stinsen, men så fort vi kom till stinsen så stack Jennifer bara, fattade inget först, men hon hade typ brottom hem. I stinsen i alla fall så gick elin och jag runt, jag köpte ett halsband och ett hårband med en röd roset, hårbandet kommer bli skit snyggt till mina skolavslutningskläder :)
tänkte att jag kan lägga ut bild på det idag nu när jag har allt, men det får bli lite senare, är upptagen med fotbollen nu ;)
Så tänkte avsluta, men innan vill jag bara .säga att Patricia har åkt till Turkiet, så hon missar avslutnmingen, men hon kommer nog inte sakna det, det ska spela några hård rock band på avslutningen, fy fan kommer få huvudvärk! ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback