halv sover vid datan..

..gör jag nästan nu, har fett tråkigt men pallar inte sova.. haha vet att det är fett idiotiskt eftersom jag kommer sova bort hela morgon dagen om jag är upp längre. Men pallar inte gå och lägga mig, så istället sitter jag här inne på mitt rum och lyssnar på musik medans jag sitter och nu bloggar. Läste precis Kissis blogg, brukar inte göra det men eftersom jag har så tråkigt.. men iaf, jag fattar verkligen inte varför folk läser hennes blogg! Det ända hon skriver är typ: Jag är så himla bäst! Alla älskar mig och jag är så jävla snygg!.. blablabla, asså själv så tycker jag inte ens att hon är snygg, tycker hon ser ut som blond barbiedocka med förstorade bröst och putande rosa läppar, usch!
Men iaf, sommar är här och jag fattar vekligen inte var sommar vädret är! Alla andra sommarlov man har haft då har det ju lixom varit sol! inte regnit, kallt och blåsigt! hoppas iaf att sommarvädret kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback