har just..


..kommit hem och håller på att somna. Tänkte att jag bara skulle höra av mig lite kort innan jag nog går och lägger mig en stund ;)
Väl där iaf så var det jätte kul. Dom bor ju precis vid vattnet så man kunde gå ner på bryggan och ligga och sola i värmen idag, men igår så var det ju inte riktigt så bra väder, det började ös regna ner ett tag, fast när det vart bättre så åkte syrran vattenring och efter henne så var det min tur. Hade tänkt att testa vatten skidor men när jag såg deras granne åka så ångrade jag mig och det vart mitt andra åk i vatten ring, även och jag var ganska motvillig mot det i början var det riktigt kul när det gick fort =)
Pappa tog kort på när jag åkte så något kort kommer nog läggas in senare, och så har min faster ett jätte bra kort på hur min mascara såg ut när jag kom tillbaka, haha den hade runnit så mycket av allt vatten som stängt upp att det så ut som om jag hade stor bölat.
Men det kommer bilder senare tror jag & hoppas jag =)
PUSS

 


Och när vi var där så upptäckte jag dom här goda snacksen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback