inne i stan med tjejerna

Min dag idag började med att jag vaknade vid tio i två, så det kändes ganska onödigt att sminka mig då, så det fick bli en osminkad dag idag. När jag vaknade iaf så gjorde jag snabbt lite frukost innan jag sprang ner i duschen där jag stannade ett tag. Efter det fick det bli solar-time så jag gick ut med några kuddar, en bok och min mobil så låg jag ute och sola i kanske en halvtimme innan mamma kom hem. När hon kommit hem och gjort sig klar åkte vi in till stan där vi mötte upp Jenny som har varit uppe i falun några dagar. Så nu var vi tjejerna i familjen och vi gick runt där i stan och kollade runt, tydligen så hade ALCAZAR ett uppträdande i stan som vi stod och kollade på en liten stund innan vi gick och käkade på en taco bar där jag nästan helt tror att jag såg Dessie, haha tycker inte att det var speciellt, men vad har jag mer att skriva om? min dag slutar där, i alla fall det roliga =)

Nu är det ju sommar rea, så passade på att köpa en adidas tröja =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vicky jag tycker du kan ta på dig tights eller nått när du ska visa dina tröjor som du köpt.

2009-06-26 @ 19:16:52
Postat av: Vicky

jag har på mig shorts, men det är sommar, vrf ska man ha på sig tights? då blir man ju inge brun ;)

2009-06-29 @ 15:57:42
URL: http://vickybergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback