lockigt hår..

Ja denna dag har varit skit! har inte gjort ett skit, vaknade vid två och efter det har jag bara legat och slappat i soffan där jag har läst bok och tittat på tv. Sommarlovet börjar inte bra för min del, dessutom har jag fått världens huvudvärk som jag hoppas jag blir av med till imorn eftersom jag ska va med Johanna då. Vi ska typ gå till stinsen där vi köpa godis och sedan hem till mig och hämta grejer och sedan gå hem till henne där vi sen ska sova.
Men eftersom jag har varit vaken ganska länge alla andra dagar tror jag nog jag ska gå och lägga mig snart, ska nog bara borsta tänderna och såtta upp håret i knut igen. Har haft håret i knut hela helgen så det har blivit helt lockigt =)


Kommentarer
Postat av: Elin

har du inte duschat på en hel helg vicky picky slarvmaja!?:P<3 haha kisses

2009-06-18 @ 00:27:15
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/
Postat av: Vicky

haha joo men satte upp i knut så fort jag duschat klart, asså när det var blött så lockarna försvann inte ;)<33

2009-06-19 @ 09:48:04
URL: http://vickybergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback