Sol, sommar, värme!

Nu har inte jag bloggat på ett tag, men med det här vädret vem vill sitta inne och blogga då? ;)  Och eftersom man är så smart kom jag på att jag kunde sitta ute och blogga nu med den bärbara klumpen man har här hemma.
Idag har jag iaf sovit hos Jennifer och idag har hon, jag och Amanda varit på badberget där dom har badat och jag har solat.
Igår så följde jag med syrran till en outlet och Jennifer till stinsen igen även fast jag är pank, så följde bara med för att vara sällskap och ge tips.




1. Jennifer, Amanda och jag idag uppe på berget där vi låg och solade<3
2. Jennifer och jag, amanda pallade inte vara med :P
3. Amanda och Jennifer när dom badar
4. gammal bild på Jennifer, mig och Amanda i skolans omklädningsrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback