Söndag & Måndag

I söndags så gick jag då till Elin och väl där så spelade vi kort, tittade på film på youtube, solade och hoppade studsmatte i spöregnet =D haha när vi hade gått in för att det började regna så sa jag bara lite på skoj att vi skulle springa ut i regnet och hoppa studsmatta, haha och så bara kollade vi på varan och gjorde det, haha det var skit kul! Efter det så gick vi hem till mig där vi spelade badminton och åt middag. Efter det så tog vi fram typ alla spelen vi kunde hitta och hade en liten spel kväll innan vi satte oss i soffan och kolla på film, haha där somnade jag efter typ 20min.
Idag klockan tjugo i elva ringde Elins mamma och fråga om vi ville följa med till IKEA, och det gjorde vi, senare när vi skulle åka hem så ringde Amanda till Elin och vi hämtade upp henne, väl hemma hos Elin igen så solade vi lite innan vi sedan gick till stinsen där jag hittade ett par jätte fina svarta shorts och en jätte fin blå tröja, amanda köpte ett par vita shorts och en gul tröja som var jätte fin.




haha Elin kunde inte motstå att kika in i Amandas omklädningsrum när hon testade lite kläder ;P

Kommentarer
Postat av: Stina <333

snygga tröjor ni hade !!<3;D

2009-06-22 @ 22:41:30
URL: http://ztinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback