Stinsen med Jennifer


Jaa igår så bloggade jag ju aldrig, men jag gick iaf till stinsen med Jennifer lite senare på dagen. Efter att jag köpte min adidas så har jag blivit helt pank! Men eftersom att man är bäst så följde jag med Jennifer till stinsen iaf eftersom hon var så sugen på att få shoppa lite.
Väl där i stinsen så köpte jag iaf ett blått linne och ett lejopard mönstratt linne, pengarna fick jag lånna av den gulliga lilla Jennifer! puss på dig!<33
Jennifer vart så avensjuk på mina nya svarta shorts att hon köpte ett par lika dana, hon köpte också lejopard linnet som jag köpte, även om det var hon som hittade det ;) Hon köpte även ett par mjukis svarta shorts, en vattenfast mascara, en rosa T-tröja, haha jag vet, men stavning =), en snobben bh och ett par örhängen.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

blond as gumman ! :)

Ja på glitter kanske? <33

2009-06-25 @ 18:31:35
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback