fortsättningen av min födelsedag (igår kväll)

Sååå.. när pappa och mamma hade kommit hem så åkte vi till sollentuna centrum (syrran skulle egentligen också följt med, men hon var typ tvungen att stanna på skolan till klockan vart sju) där vi åt på "Sam's Kebbab". Sollentuna hade gjort om jätte mycket sen jag var där sist, eller asså det var inte länge sen jag var där, men har inte varit inne i den stora delen på läng
Sen åkte vi till coop där mamma och jag köpte glass :)

och sen åkte vi hem. Glassen var jätte god! :D
Jenny missa tåget så hon kom lite senare men hann också smaka på lite efterätt :)
När klockan var åtta så hade vi åkt till bowling hallen för att bowla. Det gick inte så bra för mig, förlorade :P
 

Såå.. det var vad som hände mer igår ;P
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback