Gammalt

Som ni vet så har det blivit så att jag bara skriver mindre och minde.. och jag ska försöka göra något åt det :)
Tänkte berätta i det här inlägget om sånt som jag inte skrivit om sen förra veckan :)

Förra veckan:
Någon dag så var Svt på skolan, vi satt i klassrummet och snackade om att olika reportarar var på skolan och så var det någon som skrek: Kolla ut genom fönstret! Det e ju Svt!    Alla sprang dit och kollade :P Vi hade slöjd efter den lektionen så jag tog ett kort på deras lilla bil :P



Förra veckan i korridoren:
Som alltid så händer det mycket i korridorerna. Förra veckan så fick jag ett kort på Ellen och Jennifer och dom såg så gulliga ut (även fast man inte ser deras annsikten) så var bara tvungen att lägga ut det :)



I helgen:
I helgen så kom min mormor och morfar hit. Dom bor typ 20 mil bort så dom kommer inte så ofta ;)  Då iaf firade vi mamma och Jenny för att ha fyllt år. Jag fick också en prisent eftersom att jag fyller 13 om typ två veckor :D Vad jag fick var ett spel till Wii, det var skit tråkigt så jag ska byta det :$  



Igår:
Igår så när vi kom från maten så började vi prata om att det håller på att bli vår. Och utanför där vi går in för att sedan gå till våra skåp så fanns det små blommor! :D  Jag hade sett dom tidigare men trodde att dom inte fanns kvar, men när jag såg att dom gjorde det så var jag bara tvungen att ta ett litet kort :D

     

Idag:
Aa, nu har jag spenderat större del av min morgon för att sitta och skriva inlägg :P  Och eftersom att jag inte har ätit frukost så är jag ganska hungrig! :) Så jag ska försöka skriva ett inlägg till idag om idag, men vet inte om jag kommer för jag har ju innebandy och då brukar det inte bli av ;)



Puss!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Proffsbild på svt bilen va?

Jag äger på att fotografera HÖHÖ.

2009-03-18 @ 12:24:50
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/
Postat av: Vicky

Jenni ledsen att behöva berätta, men det e jag som har tagit den bilden<3 ;)

2009-03-18 @ 21:30:27
URL: http://vickybergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback