har inte skrivit "/

Hejsan! :)
Förlåt för att jag inte har skrivit på länge men det har bara inte blivit av "/
Tänkte att eftersom det inte har hänt så mkt än idag eftersom att det är morgon så skriver jag om igår ;)
Igår så började jag vid fem över nio och hade fysik/teknik första lektionen, vi håller fortfarande på att bygga drakar men alla var typ klara så man fick gå till bibblan där man skulle skriva på datorerna om hur man hade gjort den :) Sen så hade vi So, matte och sist svenska.
Efter skolan så gick Amanda och jag hem till henne där vi satt lite vid datan och jag fick se hennes nya bebis data :) den var jätte gullig och tog såklart lite kort på den ;) Medan Amanda satt vid den stora och bloggade så satt jag vid hennes nya och ritade :D den hade ett jätte roligt "paint" (vet inte vad det hette, men det var väldigt anolunda) som man kunde göra massor med olika grejer på, skit kul :D Efter det så gick vi ner och åt lite mellis innan vi bytte om till innebandyn.
När vi var där så träffade vi Elin och Jennifer, och alla andra i laget såklart ;)
    


1-2. Amanda och hennes nya bebis data :)<3
3. Jag och Amnada hemma hos henne :)
4. Amánda och jag påväg till bussen :)
5. Min outfit den dagen :)


Såå.. det var väl allt som hände igår. Nu ska jag gå och äta frukost, börjar 8.20

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback