helgen förstörd?

Kändes som om dagen i skolan bara försvann, har gått jätte fort :)
Har inte haft så roliga lektioner idag, men eftersom att det är fredag så överlever vem som hälst ;)
Lektionerna som jag har haft är:
idrott, engelska, svenska, mentors tid och matte.
På engelskan och svenskan så fick vi ta spruta (hatar sprutor :P), den var typ för röda hund eller något.
Efter skolan så gick jag hem för att packa, har åkt till Jävle för att hälsa på några kompisar till mamma och pappa och för att åka skidor :( (är trött på skidor). Men fick inte stanna ensam hemma över helgen, så vart tvingad att följa med :(
Så nu sitter jag vid pappas data i stugan som vi får bo i, medans dom andra är uppe och säger hej till dom som vi får bo hos. Följde med upp en snabbis, men e typ fett yr och mår illa så var tvungen att gå tillbaka.
Men eftersom att mamma säkert kommer väcka mig tidigt imorgon för att åka skidor så ska jag gå och lägga mig nu,
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du mår bättre nu då och får en bra skidåkardag!

2009-03-28 @ 11:38:05
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback