måndag

Heeeej!
Jag sa ju igår att jag skulle ta bilder med Jennifer ute i snön, men det vart aldrig så...
Men iaf, nu så ska jag ju inte börja pladra om det utan börja berätta vad som har hänt idag! :D
Idag så har det varit en lite udda måndag för mig. Först på morgonen så kom Elin över på morgonen och vi satt och kollade lite på Beck från igår   Sen så kom Jennifer också för hon inte orkade vänta på oss , men sen när vi skulle gå så hittade jag inte mina nycklar! Jag viste exakt var dom skulle ligga men dom låg inte där. Jag började ringa mamma som fick ringa Sammy och Jenny och fråga om någon av dom hade tagit dom, och när hon ringde Jenny så fick vi svaret på var dom va ;)   Då var klockan 20 över åtta och jag hade 5 min på mig att komma till skolan, Elin och Jennifer hade redan gått eftersom att det tog så lång tid. Efter att ha sprungit till skolan så han jag iaf i tid    På svenskan som vi har först så fick jag sms av mamma att hon hade åkt hem från solna där hon jobbar för att låsa hemma   
När vi väl slutade skolan vid halv två, så gick Ellen och jag till Abbas för att Ellen skulle växla pengar så att hon kunde betala mig.
När jag kom hem så kom jag på att jag inte hade några nycklar och när jag såg att det inte var någon hemma så fick jag panik! Jag var så jävla kissnödig! Så vad jag fick låv att gå till McDonalds! Ni ska bara veta hur hämskt det var när det var så kallt! Men när jag hade varit på donken och vart på toa så kunde jag bara inte motstå att gå in på stinsen-vinn och köpa lite godis, godisgris som jag är   Påväg hem igen så bestämde jag mig för att gå tbx till skolan och fråga Sammy efter hans nycklar, jag visste att han väl slutade vid fyra (och då var klockan typ halv tre) så jag tyckte att det var lika bra
När jag väl hade kommit till skolan och hittat Sammy och fått nycklarna så var det bara att gå hem igen. När jag väl var hemma så kollade jag på klockan och insåg att jag hade varit ute och gått i kylan i en och en halv timme!!
Men som tur var så har man ju mobil, så den långa "promenaden" vart lite "roligare"
Men nu har jag skrivit allt som min långa dag, så nu e det bara att säga hejdå ;)
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback