Skärmen har inte velat starta på länge "/

Heeejsaan!
Nu var det länge sen jag skrev igen!  Men data skärmen har bara inte velat starta :S    Fick den att fucka förut när Manda var här, men sen när jag logga in på bloggen så la hela datan av och den gick inte att starta.  Så jag hoppas värkeligen att jag kommer få en ny när jag fyller år
Men nu så har jag iaf fått igång den igen! :D
Idag så har jag mest hållt på att städa. Vi ska få gäster, för mamma och syrran har ju fyllt år ;)   Gästerna ska komma vid sju, så dom kommer komma snart :)
Men jag måste nog gå nu, även fast jag knappt skrivit något, för jag tror dom kommer nu
Puss<3

P.S   Jag ska försöka att skriva oftare, så kankse kommer bli tvungen att skriva från en annan data, men då kan jag inte ladda ner bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback