Hemma igen :(

Alltså jag bara hatar att vara hemma och sjuk! Det är bland det värsta jag vet!
Imorse så vaknade jag av veckaklockan men kände på direkten att jag inte mådde bra, så jag stängde bara av den. Vid halv åtta så kom mamma in och fråga hur jag mådde och sa att jag kunde stanna hemma, jag somnade om på direkten och vaknade väl vid två.
Det ända jag har gjort idag är typ att läsa samtidigt som jag tittat lite på tv, inte så jätte roligt då då. Jag satte nyligen på datan eftersom att den ändå står precis bredvid soffan och har nu varit inne lite på msn och chattat lite men tänkte att jag borde blogga när jag ändå har datan på.
Jag tror nog att jag kommer gå till skolan imorn och jag hoppas det, är verkligen trött på att vara hemma och bara ta det lungt, saknar faktiskt skolan eftersom att där är ju alla mina små söta kompisar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback