Vart ingen direkt överraskning..

Jag sa ju förut att det skulle bli en överraskning på måndag, men det v art inte riktiogt så.. Hur som helst så skulle överraskningen vara att Jennifer och jag hade färgat håret blont, men mitt vart orange och hennes vart gult så vi åkte iväg direkt på söndagmorgonen för att köpa ny hårfärg.
Jennifers han jag färga om innan träningen som börjar fem, men mitt han vi inte med, så jag fick gå på träningen och i måndags med orange hår! Jag tycket att det såg förjävligt ut, men vissa i klassen tyckte det var fint, haha men jag lyssnade inte på dom så när skolan var slut så gick Jennifer och jag hem till mig där Jennifer fick färg om mitt hår.
Så nu ser det ut som vanligt igen

Hur mitt hår typ såg ut när jag hade försökt färga  det blont

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback