Veckorna går nästan för snabbt

Nu är det redan onsdag igen! Jag fattar inte hur veckorna kan gå så himla snabbt. Det känns som om valborg var i förgår. Men nog snackat om det, jag längtar ändå till sommarlovet så på sätt och vis är det ju bara bra om veckorna går snabbt.
Idag har det iaf varit en vanlig dag, började vid fem över nio men vikarien var en halvtimme sen, och bara för att en gammal tant kom och sa att vi inte fick gå därifrån så var vi tvungna att stanna :S men vi fick iaf sluta mer än en halvtimme tidigare.
På svenskan så gick jag till bibblan för att låna ny bok eftersom att jag har läst ut min gamla, Pojken som inte fanns.
Där lånade jag boken Hur kär får man bli?, jag hade tänkt låna Syskon kärlek (av samma författare, Katarina von bredow) eftersom att ganska många i min klass har läst den och säger att den är bra, men den var utlånad.
Efter skolan så regnade det ganska mkt, så det var inte så kul att gå ute i regnet. Vi (jag, Elin och Amanda) gick hem till Amanda innan innebandyn, där vi satt och lite vid datan och åt lite melis.
På träningen så spelade vi match mot flickor 94 för kul skull. I första halvlek så stod det 1-1 men i andra så gick det inte speciellt bra.. det blev 6-1 till dom.

PUSS



Eftersom att Elin inte var med på träningen så fick hon fixa med poängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback