Börjar blogga igen!

Idag har jag varit hemma från skolan. För er som inte vet om det så är jag väldigt allergisk, och igår så vart jag sjuk. Så jag har varit hemma idag eftersom mina medeciner gör mig så sjukt trött dagen efter.

Tiden som jag inte har bloggat nu har det inte hänt så speciellt mycket. I lördags så var jag på en mässa med mamma för allergiska. Gick runt och provsmakade på massa saker så kände mig som en köttbulle när vi gick därifrån ;).
Men när vi kom hem så åkte mamma och jag till hennes jobb där vi gymmade en stund.. så det gämnade nog ut sig.

Sen så var jag på kickboxningen/självförsvars kursen i söndags. Och som alltid så får jag en sådan jävla träningsvärk efter det! haha har fortfarande det!

Sedan har veckan varit lite som vanligt. Skola, skola, skola!

Och frågorna som ni ställer i min lilla frågestund svarar jag på i helgen, så är det något mer ni undrar, fråga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback