Dagens

Sorry för att jag inte bloggade igår, men hade varken tid eller lust.
Men idag är jag tillbaka.. eller bättre sent än aldrig =D

Efter skolan idag gick i alla fall Johanna och jag till stinsen. Vi kollade runt där lite och jag köpte ett par skit söta pyamas shorts. Men sedan skulle Johanna till bussen eftersom hon hade träning, men innan den kom sprang vi in och köpte lite godis.. så nu har jag lite skuldkänslor och känner mig som ett fetto.. (jag har försökt sluta äta godis..)

Men inne på BIKBOK tog johanna och jag lite kort, vi hade lika dana tröjor idag så det vart lite extra snyggt ;).


Jag älskar dig så jävla mycket min lilla blondin!♥

Kommentarer
Postat av: johanna<3

fan vi slår allt :) <3

2009-12-01 @ 19:19:26
URL: http://htt
Postat av: johanna

älskar dej grymt mkt gmn, kommer aldrig släpa taget

2009-12-03 @ 18:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback