Lär känna mig lite bättre




- Jag saknar sommaren som fan! haha
- Jag har en väldigt glad personlighet men kan lätt börja tänka neggativt
- Jag ska färga mitt hår blont till sommaren
- Jag är stolt över mina ögonfransar =)
- Jag tar typ aldrig ego bilder
- Jag är faktiskt skit smart! haha jag har tänk på det och folk värkar tro att jag är ganska idiotisk, men det är jag värkligen inte, jag är nya Einstein i tjej format! =D
- Jag är singel typen som aldrig riktigt blir ihop med någon.. men jag vill bli..


Kommentarer
Postat av: amanda

vicky vicky. Nu tog du i lite för mycket, haha. Du tar inte ego bilder? Haha, ljug inte! :) <333333

2009-11-28 @ 18:17:33
URL: http://amandaelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback