Sandos slash Ida

Har varit hemma och tagit det lungt sen jag kom hem efter skolan. Jag skulle egentligen ha förljt med Elin till stinen, men eftersom jag var tvungen att göra mitt biologi prov som jag missade när jag var sjuk efter sprutan fick jag stanna kvar efter skolan.
Jag slutade vid halv tre så jag fick sitta och vänta en halv timme innan de öppna (vi har speciella tider för omprov m.m. på våran skola). Och såklart skulle jag få en black out när vi fick proven! Men jag tror det gick helt okej, gissade på ganska många, men kommer nog i alla fall få godkänt =).

Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på musik samtidigt som jag läser boken Sandos Slash Ida. Alla i klassen ska typ läsa den och jag vill bara läsa ut den så man kan göra något annat. Jag hatar att läsa så är i plååga! ;(

Men ska fortsätta mitt läsande nu, ses tidigast imorgon nog.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback