Skola..

Jaa mina uppdateringar kommer bara senare och senare, men jag orkar verkligen inte sätta på datorn så fort jag kommer hem ;). Idag har det i alla fall varit en helt vanlig tisdag skoldag. Började kvart över åtta som jag typ gör varje dag. Det ända lite mer OK lektionerna idag var idrott och slöjd, för nu är jag nästan helt klar med min sminkväska som jag håller på att göra..

Efter skolan gick jag hem och tog det lungt, pallar typ aldrig gå hem till någon efter skolan längre, är typ alltid trött? :s Och sen fick jag reda på att jag har massa skit att plugga till. Ska tydligen ha So, spanska och biologi prov, jag suger på biologi!

Jag imorse, hade lite tråkigt ;)
Men min outfit för dagen var det ju även, tjocktröja från cubus, strumpbyxor från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback