Svaren från frågestunden

Jag har bara så sjukt tråkigt just nu, så tänkte att jag kunde svara på era frågor från frågestunden! Svarade så gått jag kunde och hoppas ni blev nöjda =)


Jennifer
1. Du sa förut att du hade gjort en video när du sminkade dig, kan du inte lägga ut den? :D Please!
2. Är du på g med någon? :P<3
3. Läser du Kissies och Dessies blogg. Isåfall, vad tycker du om dom? :P
Höhö sämsta frågorna men kom inte på några :)

Svar:
1. Jag har gjort flera försök på smink videos sen dess och ingen har blivit speciellt lyckad.. Men kom sedan på att jag kan ju bara göra en guide om hur jag sminkar mig! haha lite små solt över min idé, men får göra det senare, kanske i helgen? =)

2. Jag är inte på g med någon och kommer nog inte bli det heller eftersom jar har lovat mig själv att tare lungt fram till jul =)

3. Jag läser deras bloggar ungefär varannan dag, men min absoluta favorit är Foki! Asså alla har så himla mycket skit att snacka om kissie och dessie, men asså jag fattar inte varför alla klagar på dom! Asså det kanske låter lite konstigt men jag tycker dom har rätt i det mesta dom säger. Det ända som jag tycker är fånigt med dom är när dom gör sig stolta över vad dom kännar på sina bloggar.


Lollo
Villket är ditt favoritpogram? :)

Svar: Jag är lite av en tv nörd :$. Men min favorit är nog desperate housewifes eller LOST.


Mayo
1. Läser du min blogg? Isf, vad tycker du om den?
2. Visst är jag bäst? <3
3. Älskar du mig lika mkt som jag älskar dej ? :D<3

Svar:
1. Såklart jag läser din blogg! och den är skit bra! =D
2. Haha sorry gumman, men du kommer tvåa, jag är ju såklart bäst!
3. Haha tror du det eller? Såklart jag inte gör! Jag älskar dig mycker mer! =D<3


EllenPellen
Hur många gånger har du trillat ner för en trappa?
Hur många gånger har du jagat en kanin? :D
Vilka pangtonarter faschinerar dig mest?
Hur lång tid tog de innan du tyckte mina frågor var korkade ? :D

Svar:
Haha ingen aning, men har en känsla av att det är för många!
Haha ingen aning där heller, min familj har varit en kanin familj och mina kompisar med.
Jag tror nog det är... haha har dom ens namn? eller vad är det kanske jag borde fråga
;)
Haha efter första! =D


Elin
VISST ÄR JAG BÄST? :D<3

Svar: Haha skulle inte tro det gumman! Men eftersom jag kommer etta, Mayo två, så är väl du.. trea? =D<3


Sofia
1. Varför slutade du blogga fast jag sa att du inte skulle?
2. Vilka bloggar läser du?
3. Vad tycker du om mig?
Älskar dig!<3

Svar:
1. Jag pallade bara inte blogga längre! vart mer ett måste än någonting kul. Men nu är jag tillbaka och man ska tänka framåt och inte bakåt! =)
2. Jag läser ganska många bloggar, och därför orkar jag inte säga alla, men jag läser din =)
3. Jag älskar dig jätte mycket och du gör mig väldigt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback