Vilo dag

Somnade igår när jag kollade på idol, det var därför det inte blev någon mer uppdatering.
Idag har jag i alla fall varit på match, vi förlorade.. 2-1. Tråkigt värre. Matchen började vid elva så det vart en ganska tidig morgon. Jag fick spela forward som vanligt, men vart ganska förvånad eftersom jag var nästan helt säker på att det skulle bli min första back match.
Men efter matchen åkte mamma och jag hem och jag har bara tagit det lungt sen dess. Är ganska skönt att inte göra någonting.
Imorgon ska jag på självförsvarskurs. Får se hur det går, men hoppas det går bra. Ska gå dit ensam och tror inte att jag känner någon där, läskigt! ;)


Gammal bild från duvbo cupen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback