Stinsen

Det vart stinsen idag i alla fall. Nu var det faktiskt ganska länge sedan jag var där sist. Väl där i alla fall så kollade jag på nr 3. av de tre tröjorna som jag visade upp imorse. Den var inte lika fin på mig som på bilden och den hade lite lite knappar. Men annars var den fin.

Men eftersom jag vart lite osäker så la jag bara undan den ;).
Sedan gick vi då till H&M där jag köpte:
en foundationm från maxfactor,
en mascara från maybelline,
och en svamp.

(hehe.. detta inlägg blev lite knasigt..)
Efter det åkte vi sedan till coop där jag köpte lite plugg godis som bestod av natur godis och en cider. Jennifer köpte en mini cider och hennes efterlängtade godispåse.


Men nu måste jag gå, ska äta. Vi ses senare mina små älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Stina

HAAH Vicky smarto det finns ju redan en svamp i den där foudationen(?) AHA<33

2009-10-07 @ 15:42:04
URL: http://sooetbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback