Skolfotona har kommit!

Hellu!

Imorse var det morgon duschning igen vilket är lika härligt varje gång. Jag hade i alla fall tänkt att jag skulle morgon blogga då, men eftersom mitt internet inte fungerade kunde jag jag.

Idag hade jag oförberätt prov i engelska. Det gick inte så speciellt bra, det var läsa och skriv prov. Men man gjorde i alla fall sitt bästa ;).
På matte lektionen fick vi tillbaka A delen av provet (vi skrev A och B del). Jag hade ju inte pluggat något förutom på ex. term+term=summa, sån skit. Men jag fick i alla fall 32 av 33, haha fett stolt :D.

Efter skolan följde Johanna med mig hem. Jag hade fått skolkatalogen! Så vi satt och kollade i den, jag såg helt okej ut på klassfotot, men på ensamfotot? Jag ser ut som en barbie som har brutit nacken!
Täckte över annsikterna på dom andra, man vet ju aldrig om dom vill vara med ;)


Men nu måste jag plugga So och Engelska,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback