Galaxen

Till att börja med: Förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen idag och igår.
Igår så var det skola tills klockan blev typ tre och efter det gick jag hem till mig för att duscha medan dom andra givk till stinsen för att hitta kläder att ha på sig på galaxen. När dom kom tillbaka åkte vi till Jennifer där vi skulle göra oss i årdning men eftersom jag hade råkat glömma mina saker åkte jag hem och gjorde mig i årdning hemma.

När jag var klar var mitt hår som sockervadd, haha skämdes som in i h*lvete, men mitt hår lägger sig alltid ner efter ett tag ;).
Det var i alla fall skit kul och jag ska verkligen gå dit på nästa :)♥

Men nu ska jag leta upp en bild att ladda upp här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback