Lana med ElinPelin

Hellu alla mina söta läsare!♥

Idag var dert då ingen bra uppdatering, men det ska jag ändra på nu ikväll! För ikväll ska Elin och jag sitta vid datan hela natten! Haha vi kommer typ spela farmville, playahead och såklart blogga massor!

Efter skolan så gick Elin och jag hem till henne där vi spelade farmville, tittade på tv och åt middag. Efter det gick vi hem hit, då var klockan typ åtta så när vi kom hit satte vi oss direkt och kollade på idol.

Haha jaa, en bild säger mer än tusen ord..

Jag+kamera+tråkigt=bilder

När vi åkte till mig så syntes månen redan

ElinPelin låser upp cykeln för att vi ska vingla hem till mig

Sedan tog vi lite bilder på min trappa, lite spökaktiga vart vi va?

Spöken(?)

Och minst en ego bild var man såklart tvungen att ta (detta är en av ganska många)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback