Skolkatalogen

Jag har ju haft skolkatalogen ett tag nu och det är bara så himla kul att kolla igenom den. För du känner personer som du inte ens vet om går i samma klass. Men det absolut bäst: Det finns så himla många killar att spana in ;).

Som sagt är skolkatalogen mitt stora intresse för stunden. Men jag har spanska prov imorgon som jag borde plugga som sjutton till eftersom jag har så svårt för spanska. Men vem pallar? Jag hade tänkt att jag skulle var lite duktig och plugga här på datorn, men det finns ju så mycket annat ;).

Hehe har lite tråkigt, men för er som inte kan spanska så kanska ni lär er lite nu ;).


Men nu har desperate housewives börjat, måste gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback