Svaren

Postat av: Stina
Visst är jag bäst? (a)<3

Svar: Såklart du är gumman, men absolut bäst är du ju inte, för det är ju jag ;).

Postat av: Lollo
vad är ditt favoritgodis:P<3

Svar: Mitt absoluta favorit godis har alltid varit choklad, men nu är det nog surisar.

Postat av: Mayo
Vad tkr du om mig ? :)<3

Svar: Jag älskar dig jätte mycket och jag tycker du är underbar!

Postat av: Jennifer
1. Vilka bloggar läser du?
2. Varför spelar du innebandy?
3. Ge tips olika hudkrämer och sånt som du tycker är bra och använder själv.
4. Kan du lägga in hur du sminkar dig? :D

Svar:
1. Jag läser ganska många bloggar, men några av dom jag läser är:
Elin och Jennifers, Amandas, Mayos, Ellens, Sofias, Stinas, Elins och såklart läser jag Fokis blogg, men nu har jag även börjat läsa kissies och dessies bloggar.
 
2. Annledningen till att jag ens tänkte på att börja var att Amanda och Mayo gick på det. När jag var mindre gick jag på innebandy och tyckte att det var jätte kul men att våran tränare var så dålig att jag slutade. Varför jag spelar innebandy är för att jag tycker det är kul och för att jag skulle bli rastlös om jag inte gick på någon sport.

3. Vissa som tillexempel Jennifer själv är som värsta apoteken. Själv så använder jag knappt någonting. Jag har en mjukgörande kräm från nivea som jag använder till kroppen och ansiktet. Sedan använder jag även ibland "Pure" från Garnier.

4. Ja det kan jag. Någon morgon när jag verkligen har tid kanske jag kan göra en video blogg för att visa. Annars lägger jag bara upp bilder och en förklaring om det är okej?

Postat av: Lollo
Villken årstid gillar du mest?:)<3

Svar: Sommaren såklart! Om jag fick bestämma skulle sommaren gärna vara mycket längre än vad den redan är.

Postat av: Ellen
Visst älskar du mej mest? :)
Visst är min blogg bra?
Visst är jag snyggast o gulligast?
Och hur går det med pöjksen burgerman? :)<3

Svar: Såklart jag gör gummsan! Och din bloggis är skit bra ofc! Haha här har vi en självsäker brud! Haha med det är klart du är! Och det går bra med dom, eller det tror jag i alla fall ;).

Postat av:
e du jude?
vet du vem ja e? :D
skulle du sälja dig själv till en gammal gubbe för 300 spänn?
om en blatte kom fram och kalla dej hora, skulle du våldta honom då?
visst har ja bra frågor? :D

Svar: Nej det är jag inte, och jag vet vem du är. och på de tre sista frågorna är svaret nej!

Postat av: Emma
1 vilken är din störta dröm?
2 har du en bloggidol , förebild?
3 Älskar du dina vänner ?
4 Hur många bloggar följer du på bloglovin (om du har)

Svar:
1. Jag har faktiskt ingen dröm. Jag tar bara livet som det kommer.
2.Det har jag faktiskt inte heller, var dig själv och var glad är grejen ;).
3. Ja det gör jag verkligen! Mina kompisar är mitt allt!
4. jag har och jag följer ungefär 10 st.

Postat av: Lollo
Villket är ditt favoritämne i skolan?:)
Svar: den omöjliga frågan! ;) Nej men asså idrott typ, då kan man göra typ vad man vill ;).

Postat av:
vad är det mest negativa med dina kompsar?
hur ser du på livet? ;)
Svar: Det mest negativa är väl att jag älskar dom för mycket. För om dom skulle försvinna vet jag inte vad jag skulle ta mig till...
Min syn på livet är att visst det är det längsta du någonsin kommer att göra, men ta vara på tiden och var glad. För om man deppar hela tidan har man väl aldrig kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback