Varning för långt inlägg

Hellu alla mina söta små läsare♥

Idag har jag haft fullt upp. Vaknade väldigt sent så fick jätte bråttom. Sedan i skolan har vi inte använt datorerna på hela dagen, men vi har haft matte prov. Det gick då inte speciellt bra för mig, kommer antagligen få göra omprov.
Efter skolan gick jag i alla fall hem och halv sov där ett tag. Sedan hade jag tänkt sätta på datorn och blogga när jag såg att klockan var kvart i fem, min innebandy träning börjar fem! Jag hadde inte ens bytt om så jag fick jätte bråttom.
Efter träningen så fick vi våra nya matchtröjor, men var jätte stor men det var så jag ville ha den ;). Vi kommer då ha match på söndag så användning för den får jag snart.
Väl hemma igen så åkte pappa och brorsan iväg för att övningsköra, det skulle bli första gången för honom. Så Syrran och jag följer efter, eller vi går först dit vi trodde dom skulle vara, men såklart var dom inte där. Så vi går hem igen och hämtar cyklarna och letar upp dom. Vinterjacka, halsduk, tjocka vantar.. jag allt det hade vi men vi frös ändå jätte mycket så efter ett tag åkte vi hem igen.

Detta var då min dag i en ganska bra förkortning måste jag säga ;)
Men snart kommer mitt internet inte fungera längre så måste sluta,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback