Bibblan

Sitter nu i bibblan och har just haft So prov. Det gick skit! Men vad kan man göra? ;) Idag efter skolan ska vi i alla fall åka hem till mig innan innebandyn, får se vad vi gör men antagligen kommer vi att plugga till matte provet som vi har nästa vecka.

Igår så började även jag att spela farmville. Haha jag vet, nörd spel, men eftersom alla ens kompisar spelar det blev man ju bara tvungen att testa ;). Jag spelade i alla fall lite på musiklektionen igår som var första lektionen och nu har alla mina planter dött eftersom jag inte kan spela det hemma. Det är något cp men min data som gör att det laggar, men ska be pappa fixa det idag.

Men ska gå nu, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback