Har nu precis kommit tillbaka från att ha suttit och klippt & bränt ner dom andra scary movies som varit på tv till skiva. Har hållit på med det en halvtimma nu, så är lite stolt.
Scary movie 4 börjar i alla fall 22.00 på femman om det är någon som vill titta. Jag ska i alla fall göra en dumle-glass. Smält dumle med glass, jätte enkelt, men himelskt gott! Alla borde testa! ;)♥

Men innan filmen börjar hade jag i alla fall tänkt att jag skulle testa att byta örhängen. Det var ju nu ungefär tre veckor sedan jag tog mina hål, och jag har redan testat att ta ur dom. Så tänkte att nu kanske jag ska göra en riktig rengöring och testa ett par nya, men får se om jag hinner.

Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback